ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است

    بسیار خب

    لطفا قبل از ارسال تیکت به موارد زیر توجه داشته باشید:

    • جهت اطلاع رسانی وضعیت تیکت ها از طریق پیام کوتاه ، حتما شماره موبایل خود را در پروفایل سامانه پشتیبان آروی بروزرسانی نمایید.

    قوانین و مقررات:

    • ارسال تیکت بدون درج عنوان و توضیح کافی و شفاف بدون پاسخ بسته میشود در ارسال تیکت از عناوین مناسب و توضیحات کافی استفاده بفرمایید .
    • لطفا پس از ارسال تیکت منتظر پاسخ تیم پشتیبانی باشید و از ارسال چند تیکت پشت هم ، اعلام در بخش گفتگوی آنلاین سایت ، تماس با دفتر اجتناب بفرمایید تا در روند رسیدگی به تیکتها خللی ایجاد نگردد و پاسخ دهی در سریعترین زمان ممکن انجام گردد .
    • تیکتهای شما عزیزان توسط تیم پشتیبانی پاسخدهی میشود ، این تیم اجازه گفتگوی تلفنی ، اعلام شماره تماس شخصی و پشتیبانی جداگانه را ندارند و تنها وظیفه پاسخدهی در همان تیکت را خواهند داشت .
    • در صورتیکه مشکل مطرح شده شما رفع شد لطفا تیکت را ببندید و برای سوالات جدید خود حتما تیکت جدید باز بفرمایید ارسال مجدد در تیکت قبلی بدون پاسخ باقی میماند و رسیدگی نمیگردد.
    • بخش پشتیبانی برای رفع مشکلات محصولات ما برای کاربران سایت آروی دیزاین میباشد در صورتیکه از وب سایتهای دیگر محصولی خریداری کرده اید تیکت های پشتیبانی خود را در این وب سایت ارسال نفرمایید.
    • پشتیبانی رایگان شامل تمامی محصولات خریداری شده از ما به مدت 6 ماه پس از خرید میباشد این پشتیبانی شامل مشکلاتی که کاربران طی این زمان برای محصولات ایجاد میکنند نمیباشد و تنها شامل مشکلاتی است که در محصول وجود دارد.
    • پشتیبانی تیکتها به صورت 24 ساعته انجام میشود لطفا با شکیبایی خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید..
    • در صورتیکه مسئله شما حل شد لطفا از ارسال پیام های تشکر خودداری بفرمایید و تنها تیکت مربوطه را ببندید.